Hati Ada Taman

Suda beberapa hari saya tidak update blog. .sebab tengah membuka hati. .ha ha. .lucu. .but thats the truth. .last sunday, family outing di laut. .Kg.Terongkongan. .my hobby sejak dahulu kala lagi adalah memancing. .biar pun bukan pro betul tapi boleh la. .miahaha. .sebenarnya i really miss my friends. .ema. .nawi. .piza. .ushi. .haha. .rindu buat kekejaman dalam klas. .sangat-sangat struggling di rumah. .entah la. .susah mau huraikan. .hahaha. .hati saya serabut actually. .i don't know what to do. .to my ipar vic. .haha. .sayang sama ko. .saya tau ko tidak baca blog saya ni. .rugi la ko. .ha ha. .later la saya cerita panjang-panjang ar blOg. .


 Keliru~~ ha ha

2 Response to "Hati Ada Taman"

  1. sorensen Says:

    aku rasa nak nangis bila ko ckp ko rindu ktorg. aku pun rindu sgt2 kat korg josie oii.. tuhan je yg tau..

    Mungkin hanya tuhaaannn.. yg tahu segalanyaaaaa.. *opss!!

    WAAAA.. AKU NAK KAROKE DGN KORANG!!!!

  2. Josephine Says:

    chantek...really miss..tgk ko mandi peluh dtg p klas..hahaha..I NEED KAROKE ALSO!!..WAAAA

Post a Comment