Ceritera Nya. .

5 hari lalu was my birthday yang ke-23. .the first person yang wish saya was my beloved sister. .saya pikir dia mau kasi bank in saya duit, nah buLi la saya shopping kan. .ngeh ngeh. .TETAPI. .jauh sekaLi, my sister bought me a sandal. . i was really worried sebab saiz kaki saya ni kecik. .my mandak c ema biLang kaki saya saiz budak2 baru ngam. .miahaha. .bOdO. .tension juga bha pilih sandal or kasut kalau kaki saiz 4. .hu. .bellow picture my new sandal. .cute juga bha. .my sister bilang "mesti suka sebab hadiah kan". .ok harus!
 Seterusnya. .thanks to my friend c chantek coz tolong pasal my bLog skin. .(sorry ar telampau lama pilih tadi). .^^ My sister tadi datang ambik c egat. .penat wOh jaga. .bingung trus. .lama suda saya tidak baLik ruma. .jadi balik ja dari hOliday d tawau, 1st time saya jumpa anak buah baru saya. .his name is Callista Cassa tapi saya panggil 'etochan'. . .really cute gumuks baby. .this picture was taken by me at K.K
Gendut btul ni anak. .ha ha. .ada lagi anak buah, ambiL ko herO juga. .name Samuel Crispian a.k.a pian. .my brother's second son. .his 1st baby died of complication masa besalin. .sedih juga saya tingu abang saya. .but my brother orangnya happy go Lucky. .sama gila sama saya. .haha. .budu juga. .kah kah. .jangan ko marah ar Tiew. .gambar nanti la uplod. .seterusnya saya ni boring juga bha d rumah ketiadaan kawan sama kepala mau cerita. .maka saya rindu mandak ema saya. .hu. .dia suru saya p tawau. .mau bha tapi atukOii tida cukup duit saya. .tapi jeng jeng jeng. .mana tau saya kasi suprise dia tiba2 ja suda saya di tawau (perasan). .ha ha. .masi lagi ni saya menunggu present dari dia. .jangan ko tipu saya ar mandak. .saya tempilings kOw. .ada picture juga nih. .
Miss u Mandak Ema. .he he. .Ok time out. .ada orang mau guna internet. .ok saya posing my kaki ngan sandal baru . .
daa~~

4 Response to "Ceritera Nya. ."

  1. Perawan Says:

    santik ow tu sandal baru...
    sda2 la ko posing sana

  2. Josephine Says:

    mahaha...suda hancus sandal yg 1..so terpaksa la pose nh sebab baru kan..ngeh ngeh

  3. sorensen Says:

    josie jalangzzzz!!! welcome to blogger!!!

  4. Josephine Says:

    ya chantek..thanks..^^

Post a Comment